torsdag 8 december 2011

Trassel

Jag funderar på var fnurran uppstod.
Vad som startade oredan...

...och varför jag inte såg det?

var jag för upptagen med att blicka framåt?
snubblade jag över fel tråd utan att märka?

...eller har någon tagit sig in och fastnat, trasslat runt och slitit sönder mina vävda trådar?

Det kom så plötsligt.
Som om hela väven brast och allt det som var vävt åter revs upp
Och nu
istället för vackra raka trådar att självsäkert följa ut i ovissheten
ligger de för mina fötter som en stor trasselsudd
och jag vet inte hur jag ska ta mig fram.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag ville bara titta in och önska God Jul.
    Kram, äring och fred!

    SvaraRadera
  2. Du är utmanad på min blogg :) välkommen in och anta den! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej vänner, jag heter Maria Andrea från Stockholm - Sverige. Jag läser bra kommentarer om ditt bra jobb. Jag är väldigt glad för er alla eftersom jag har hittat samma lycka i mitt liv bara igår morse. För några veckor sedan läste jag ett bra vittnesbörd på liknande bloggwebbplats på mitt kontor, läste jag en kommentar publicerad av en dam från Madrid sa hon att en man från Africana nation som heter Dr.Oduduwa kunde ta tillbaka sin ex pojkvän efter 12 månaders uppbrott. Jag var motiverad och försök att kontakta samma Dr.Oduduwa för brådskande lösning för att återställa tillbaka mitt brutna äktenskap i ca 2 år jag har separerats. Omedelbart skickar jag ett e-postmeddelande till Dr.Oduduwa, jag får omedelbart svar från oduduwa email
    han berättade för mig att han kan hjälpa mig, han sa att mitt fall är för enkelt för honom att hantera eftersom han har löst liknande fall under åren. Jag gav det ett försök, för jag har inget att förlora från att försöka. Han efterfrågar både kärlekspartners bildbild och jag köpte ljus och andra stavningsmaterial som krävs för ett framgångsrikt resultat. För två dagar sedan, som var tisdagmorgon efter att Oduduwa lanserade kärleksspelldelen aktiverad, fick jag ett telefonsamtal från min exmanns man, han pratade så snällt med mig och ber om ursäkt för att jag bryter med mig att det var djävulens handarbete och han var känner mig väldigt ledsen, jag förlåter honom och tackar honom för att han kommer tillbaka. det var chockerande och en stor överraskning. jag kunde aldrig föreställa mig att det kommer att fungera så fort fram till igår morgon kom min man man hem hem för att träffa mig och våra två underbara barn, idag äter vi gärna middag tillsammans och delar trevliga stunder. Jag är så tacksam och tacksam för Dr.Oduduwa, stor kärleksspell, som återställde tillbaka min lycka i livet. Jag rekommenderar gärna honom för alla som går igenom liknande kärleksrelaterade problem eller äktenskapskris.
    Oduduwa Love Spell-delen arbetar snabbare än väntat inom två sekunder, det tar tag och det finns inga biverkningar. här oduduwa personlig kontakt: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    Love Spell böner fungerar "mer bättre och snabbare omedelbart resultat för desperata och bestämda individer som försöker återställa sin kärleksförhållande kan snabbt kontakta Dr.oduduwa har brådskande hjälp att lösa följande livsproblem, ...
    * Magic spell-del till WIN GAMES (lotto vinnande spel)
    * Stava för att säga upp skilsmässa domstolsförfaranden
    * Stava charm att skilja din kärlekspartner
    * Kärlek stava charm att locka ny kärlek
    * Love Spells Win-Back Ex älskare
    - Traditionella rötter och örter läker blodcancersjukdomar, botemedel mot högt blodtryck och andra kroppssmärtor.
    WhatsApp: +79268011965

    SvaraRadera
  4. Hej, jag heter Darci Lyne, jag kommer från New Jersey, USA. Jag läste en postkommentar online av en Los Angeles Based Journalist avslöjar hur han permanent botade svag erektion och snabb utlösning 2 månader efter att hans fru lämnade honom och han sa också att Dr. NOSA får sin ex-fru att återvända efter 2 års åtskillnad. Jag kontaktade samma Dr. NOSA på grund av mina utmaningar i livet, jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde att vittnesmål är ett verkligt bevis. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra också.
    Jag hade så tur att stöta på SVARTA MAGISKA STAVNINGAR
     Caster personlig kontakt
     -Mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan honom. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.NOSA lanserade en Magic Love-spell, ringer min man mig på mobiltelefonen och han återvänder hemifrån. Tack så mycket för att du tog tillbaka min man hem efter 3 års separation. Vi är alltid skulda. idag vittnar jag med glädje och lycka till världen ... det kan du också
    WhatsApp med honom-- +2349083639501
    * Love Spells Win-Back Ex-lover
    * Magi för framgång och marknadsföring
    * lycklig charm - BUSINESS STAR
    * avdelningar - SKYDDSHOOK
    * förbannelse upplösning
      Skilsmässa problemlösning?
      lösningen på sjukdom och sjukdomar i kroppen vill ha en kärlek för en ny älskare?
    * andlig rening
    * fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
    * dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV

    SvaraRadera